Zuk esan eta nik ahaztu egingo dut, zuk erakutsi eta nik gogoratuko dut, baina parte hartuarazten badidazu nik ikasiko dut.

2009/04/30

MUSIKAREN OSAGAIAK

Zuetariko askok klasean ikasi duzue musikaren osagaiak zeintzuk diren, jakina, melodia, armonia, erritmoa... testura eta forma ezberdinak sortuz. Azken bi osagai hauek agian institutora joan arte, Bigarren Hezkuntzan, ez zarete ikasten hasiko. Halere, zuen neba-arreba nagusiei web-orri interesgarri hau ikustea primeran etorriko zaie, zeren kontzeptu hauek ikasi ahal izango dituzten.

"Los elementos de la música" orri bikaina da, Andaluziako Mateo Alemán institutoko musika departamenduak egindakoa, non dena ondo azalduta agertzen den bideo eta adibide musikalekin lotuta.

Zuei gomendatzen dizuet ere bai, klasean ikasitakoa hobeto ulertuko duzue eta gauza berriak ikasiko dituzuelako.

Bestalde, Magisteritza Eskolako kideei, musika ikasten dutenei, ondo datorkiela ziur nago, hortaz halaber haiei ere gomendatu nahi nuke web-orri hau


Dena dela, hemen uzten dizkizuet adibide batzuk hau guztia osatzeko:

-Lehenengo eta behin "b-vocal" taldearen bideo bat. Bertan "Carolina" abestia interpretatuz musikaren osagaiei buruz eskola ona ematen digu.


- Ematen dizuet ere bai mapa kontzeptual baten beste lotura bat kontzeptuak ondo ulertzeko.

musika lengoaia


- Lehen hezkuntzako lehenengo mailakoentzat beste ikasleek egindako powerpoint batzuk, soinuaren ezaugarriaz direnak (oso garrantzitsua musikaren elementuak ulertzeko)

Iraupena Tinbrea Intentsitatea


- Nagusientzat testura ez melodikoaren adibide hau

Artikulation - Ligeti (musika elektronikoa)


Ligeti - Artikulation
by tonicadominante



No hay comentarios:

Publicar un comentario

IRUZKINAK