Zuk esan eta nik ahaztu egingo dut, zuk erakutsi eta nik gogoratuko dut, baina parte hartuarazten badidazu nik ikasiko dut.

2009/04/16

INTERNET, ikaste eta irakasteko modu berria

Gaur egun denok dakigu Internet zer den eta zertarako balio duen. Hala ere, teknologiak oso arin aurreratzen dira eta, gero eta gehiago beraien erabilerak aldatuz doaz.

Agian, begiratu batean, artikulu hau ez zaizue hainbeste interesatzen, baina ziur aski zuen gurasoei bai. Dena dela, 3. zikloan zaudetenoi ondo datorkizue irakurtzea, batez ere Internet erabiltzen duzue zuen denbora, argazkiak, e.a. besteekin konpartitzeko Chat-ak edo foroak erabiliz, edota informazioa ateratzeko bilatzailaren baten bitartez.

Baina, Internet-ek gauza gehiago egiteko balio du.
Noizbait gogoeta egin duzue nola ikas daiteken interneten bidez? Gero eta irakasle gehiago erabiltzen hasi dira klasean emandako edukiak osatzeko, edo ikasleekin beste informazio batzuk konpartitzeko, eta baita ere ikasleen lanak kokatzeko eta partekatzeko. Gaur egungo oinarrizko materia EZAGUTZA da. Orain ezagutza kontsumitzeaz gain, sortzen, kudeatzen eta banatzen da.

Ezagutzaren gizartean, ezagutzaren administrazioa eta ezagutzaren elkarrekintza oso garrantzitsuak dira. Gure alfabetatze digitala eta gure Web-aren erabilera markatzen ari dira etorkizuna: etengabeko formakuntza da.

Zertan datza, zer dakar eta ikasteko orduan zer suposatzen da Internet. Hau guztia azaltzeko mapa kontzeptual bat egin dut non holako kontzeptuak nolabait argitzen saiatu naizen. Ondo ikusteko irudiaren gainean kliklatu.

Mapa hau egiteko oinarritu naiz 2008an ospatutako III. Hezkuntzaren gaineko berbaldietan ("Eskolaren erronka berriak"). Zehazki, Ikasketa Prozesuaren Erronka Ezagutzaren Gizartean izeneko kapituluan, Carlos Castaño-k eta Inmakulada Maiz-ek idatzitakoa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

IRUZKINAK