Zuk esan eta nik ahaztu egingo dut, zuk erakutsi eta nik gogoratuko dut, baina parte hartuarazten badidazu nik ikasiko dut.

2009/04/13

KLASIKO HANDIAK TXIKITXUENTZAT

Egun hauetan Aste Santuko oporretan gaude eta momentu ona da musika entzuteko lagunekin dibertitzeaz gain.

Horrexegatik proposatzen dizuet bideo hauek entzutea (eta bai! ikustea!). Klasiko Handiak marrazki bizidunetan. Oso bideo politak dira eta baita laburrak ere, non musika-lan klasikoak marrazki bizidunen bidez adierazten diren. Txikitxuentzat modu ezin hobea da musikazale bihurtzeko. Leo Delibes, Erik Satie, Tchaikovsky, Saint-Saëns, Bach, Bartok, e.a. Astiro-astiro ikusten eta entzuten joango zarete.

Gaurdanik, eta hurrengo astean, bideo hauen bat jarriko dizuet. Hortaz, hemen daukazue lehenengoa: J.S. BACH - Suite No. 1 Sol M (preludio)


No hay comentarios:

Publicar un comentario

IRUZKINAK