Zuk esan eta nik ahaztu egingo dut, zuk erakutsi eta nik gogoratuko dut, baina parte hartuarazten badidazu nik ikasiko dut.

2009/04/03

Flauta, betiko musika-tresna


Flauta gozoa, antzinako instrumentu bat da. Oso ezaguna Erdi Aroan Barrokoaren hondarreraino, apurka-apurka bere erabilera murrizten joan zen orkestra klasikoaren garapenagatik, zeren eta orkestrak gero eta instrumentu ozen gehiago zeukan.

XX. mendetik aurrera, flauta museoetatik itzultzen da. Alde batetik, Errenazimendu eta Barroko garaiko musika jatorrizko instrumentuekin interpretatzearen interesagatik, eta bestetik, flautaren posibilitate pedagogikoagatik, eskoletan flauta erabiltzen hasten da musika irakasteko tresna bezala. Azken honek, zabalkuntza mundiala emango zion flautari.

Flautari buruzko alderdi ezberdinak ezagutzeko interesa baduzue (nolakoa da, nola jotzen da, bere historioa eta eboluzioa, e.a.), eskuineko zutabean loturak aurkituko dituzue, nik zuentzat bereziki prestatutako informazioa dutenak.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

IRUZKINAK