Zuk esan eta nik ahaztu egingo dut, zuk erakutsi eta nik gogoratuko dut, baina parte hartuarazten badidazu nik ikasiko dut.

2009/04/15

EMAKUMEA MUSIKAN

Lehengo egunean web-orri bat aurkitu nuen, nire aurreko "Emakume konposagile"-ei buruzko artikuluarekin erlazio handia duena. Gogoratzen duzue?. Web-orri hau oso interesgarria da, batez ere 3. zikloko ikasleentzat, eta baita ere gai honetan interesa dutenentzat, noski. Interesgarria, bai, eta beste alde batetik, garrantzitsua. Zergatik? Musikaren munduan emakumeak ahaztu handiak izan direla eta, mundu honetan emakumeen rola kontuan hartu behar delako.

Nire asmoa gai horri buruz hausnartzea da eta horretarako web-orri honetan sartzea proposatzen dizuet. A.J. Ortega Bernal-en lan bikaina da eta Musika eta konposizioaren munduetako emakumeei eskainita dago. Ortega Bernal-ek Musikaren historiaren garai bakoitzetik ibilbide bat egiten du eta gaiari buruzko iharduerekin osatzen du.

Hurrengo loturan aurki dezakezue lan bikain hori. Zure gustokoa izatea espero dut eta orain irudiaren gainean kliklatu eta ikasi.





No hay comentarios:

Publicar un comentario

IRUZKINAK