Zuk esan eta nik ahaztu egingo dut, zuk erakutsi eta nik gogoratuko dut, baina parte hartuarazten badidazu nik ikasiko dut.

2009/04/17

"Ume guztiek talentua dute..." Suzuki

Umeen heziketan musika oso garrantzitsua dela argi dago, horrexegatik guk -maisu eta maistrok, eta gurasook- bultzatu, bideratu eta hobetu behar dugu.

"Ume guztiek nahi dutena egiteko gaitasuna dute" - zion Suzuki-k-
edo "Musika bizitzaren lehen premia bat da" - zion Kodaly-k. Holako esaldiak entzutea oso ondo dator eta gozamen bat da.
XX. mendean musika pedagogoek ideia handiak utzi zizkiguten, eta orain ideia horiek gogoratzea ondo legoke. Pedagogo hauek metodo ezberdinak sortu zituzten umeen ikaskuntzarako musikaren munduan eta irakasleek bai gurasoek ezagutu behar ditugu. Horretarako "solohijos.com" web-orriaren lotura uzten dizuet, non Musika Ikaskuntzaren Metodoei buruzko artikulu bat aurki dezakezuen, bertan Kodaly, Dalcroze, Segarra, Orff eta Suzuki-ren metodoen oinarrizko printzipioak laburtzen dira.

Bestalde, badago beste blog bat, "MUSIKARITZA" izenekoa, non aurki dezakezuen beste artikulu bat Suzuki-ren metodoaz. Gainera blog hau haurraren garapen prozesuan musikak duen garrantzia kontuan hartzen dugunontzat oso egokia da eta musika lantzeko baliabide eta materialak aurkezten ditu.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

IRUZKINAK