Zuk esan eta nik ahaztu egingo dut, zuk erakutsi eta nik gogoratuko dut, baina parte hartuarazten badidazu nik ikasiko dut.

2009/04/11

Musika eta Artea

Gaur aurkeztuko dizuet blog interesgarri bat. Blog hau arte garaikideari buruz ari da eta jakin-mina handia duzuenentzat da. Aurkeztuko dizuet nirearekin nolabait erlazionatuta dagoelako.

Esan dudanez, Artearen inguruko gaiak ikus ditzakezue blog honetan, eta badakizuenez Musika Artearen barruan dago. Izanez, pasa den mendean konposagile askok euren musika lanak arte lan bihurtu zituzten, batez ere FLUXUS mugimenduaren barruan. Adibidez, John Cage konpoagileak Nam June Paik artistarekin lan egin zuen "performance" egiten. Blog honetan horri buruz asko ikasi ahal duzue.

Eta nola deitzen da blog hori? TXIRULIKLIK, ARTEA BETI. Kliklatu bere irudiaren gainean hara joateko eta, ondo pasa!



No hay comentarios:

Publicar un comentario

IRUZKINAK