Zuk esan eta nik ahaztu egingo dut, zuk erakutsi eta nik gogoratuko dut, baina parte hartuarazten badidazu nik ikasiko dut.

2009/05/07

ORKESTRA HARRIGARRIAK


Kontzertu batera zoaztenean, zer espero duzue entzutea?

XVII. mendean, Barrokoan, orkestra musika-tresnen talde aldakorra zen, instrumentuen aukeraketa momentu eta leku zehatz batean zeuden musikarien menpe zegoelako.

XVIII. mendean orkestraren estandarizazioa hasi zen eta musika-tresnak apurka-apurka partituran idazten joan ziren. 1750. eta 1800. urteak bitartean orkestra sinfonikoa gotortzen da eta garatuko da bai musika-tresnen kopuruan bai euren kalitatean hobekuntza teknikoengatik.

XIX. mendean bultzada handia orkestrari eman ziona BEETHOVEN izan zen, eta posibilitate instrumentalaren mugara eraman zuen orkestra.

XX. mendean ikertzeko eta esperimentatzeko garaia izan zen. Sonoritate berriak bilatu ziren tinbreekin jolastuz, eta musika-tresnen posibilitate berriak ustiatu ziren arreta handiago ematen perkusioari.

- Hau guztiari buruz aurki dezakezue ORKESTRA hitzaren gainean kliklaten baduzue -

Gaur egun betiko orkestrari alternatiba ezberdinak aurki ditzakegu. Hauek dira orkestra kuriosoak eta harrigarriak. Hementxe bertan bideo batzuk dituzue. Gehien gustatzen zaizkidanak utzi dizkizuet eta espero dut zuek goza ditzazuen.




Bideo gehiago ikusteko

orkestra harrigarriak


No hay comentarios:

Publicar un comentario

IRUZKINAK