Zuk esan eta nik ahaztu egingo dut, zuk erakutsi eta nik gogoratuko dut, baina parte hartuarazten badidazu nik ikasiko dut.

2009/05/23

Ezagutzen dituzue konposagileak?

Askotan entzuten dugu musika eta ezer ez dakigu bere konposagileei buruz eta askoz gutxiago zer garaietan dago kokatuta. Horregatik taula hau egitea pentsatu dut. Bertan agertzen diren garaiak eta dagozkien konposagileak. Horrez gain, kliklatzen baduzue konposagile bakoitzaren gainean bere bizitzari buruz gehiago ikasiko duzue eta bideo bat ikus dezakezue. Eta gauza bera garaiekin.

Garaiak Konposagileak

Barrokoa


MONTEVERDI


J.S. BACH


VIVALDI


HAENDEL

Klasizismoa

BEETHOVEN

MOZART

HAYDN

CLEMENTI

Erromantizismoa

BRAHMS

SCHUBERT

CHOPIN

TCHAIKOVSKY
Nazionalismoa

ALBENIZ

SIBELIUS

SMETANA

MUSSORGSKY

Inpresionismoa

RAVEL

DEBUSSY

FALLA

DUKAS


Konposagileei buruz ikasten jarraitzeko egin dezakezue komikia honekin



Horrez gain, aurkeztuko dizkizuet bideo batzuk .... Haien hoberena Madrileko Arula Ikastetxeko DBHko ikasleek eginda izatea da. PLASTILINAZ EGINDAKO MUSIKAREN HISTORIA non ikusiko dugun zelan musika eboluzionatzen joan zen denboran zehar.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

IRUZKINAK